نقد و بررسی

بهترین آسیاب های صنعتی اقتصادی قاهره

آسیاب صنعتی از جدیدترین و بهترین نوع های آسیاب هستند که قدرت و مقاومت بیشتری نسبت به آسیاب های معمولی دارند و میتوانند حجم بیشتری از مواد را در زمان کم آسیاب کنند. از آسیاب های صنعتی در آزمایشگاه ها ، عطاری ها ، کافی شاپ ها و آشپزخانه استفاده می شود. آسیاب صنعتی معمولا برای پودر کردن مواد غذایی مثل ادویه جات ، گندم ، جو و قهوه و…مورد استفاده قرار میگیرد. برای انتخاب آسیاب صنعتی باید عوامل متعددی از جمله مواد آسیاب شونده، نوع آسیاب مورد نیاز، کیفیت آن، ظرفیت تولید و غیره توجه نمود. این روز ها بدلیل افزایش قیمت ها پیدا کردن یک آسیاب صنعتی اقتصادی و به صرفه سخت است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به شما بهترین آسیاب های صنعتی اقتصادی قاهره را معرفی کنیم.

5-آسیاب صنعتی مدل 100A بست (BEST) 100 گرمی

آسیاب صنعتی مدل 100A ، توان بسیار بالایی همراه با دور موتور بسیار بالا (19000 دور در دقیقه) دارد. که برای آسیاب کردن انواع هسته ها و مواد غذایی و دانه های سفت مانند: خشکبار ، حبوبات ، چوب گیاهان ، دانه های قهوه و … مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ 304 ، که متناسب با اصول بهداشتی است می باشد. همچنین این جنس بدنه نظافت دستگاه را بسیار آسان تر می کند. از دیگر ویژگی این محصول می توان به دو عدد میکروسوئیچ آن اشاره کرد ، که برای افزایش ایمنی هنگام کار تعبیه شده است ، تا زمانی که درب آسیاب بسته نباشد موتور آسیاب به هیچ عنوان فعالیت نمی کند.

این دستگاه از جمله محصولات بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه شرکت بست می باشد. همچنین طرفداران بسیار زیادی در حوزه کسب و کار های مربوط به عطاری ها ، کافی شاپ ها و فعالیت های مربوط به آسیاب کردن دانه ها دارد. شما می توانید برای کسب اطمینان به شرکت محصولات صنعتی بست در مرورگر خود سرچ کنید و همچنین با مرور نظرات کاربران مختلف راجع به این محصول اعتماد لازم را کسب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول کلیک کنید.

 

4-آسیاب 100 گرمی اسمارت (SMART) مدل 100S

یکی از بزرگترین ویژگی های دستگاه 100S ، جنس بدنه آن می باشد. جنس بدنه این آسیاب صنعتی از استیل معروف آلمانی یا همان استیل 304 می باشد. استیل 304 در واقع آلیاژ آهن همراه کروم و نیکل می باشد . ترکیب کروم و نیکل با آهن موجب ضد زنگی و افزایش مقاومت و استحکام آن می شود. موتور آسیاب صنعتی با دور موتور 28000 دور در دقیقه قادر به پودر کردن سخت ترین مواد مثل دانه های زیتون و خرما و انواع ادویه جات مثل چوب دارچین و … می باشد . ابعاد این دستگاه (سانتی متر 15x15x31) کوچک می باشد و با همین ابعاد توانایی بالایی دارد. این دستگاه با توجه به قدرت و اندازه کوچک آن گزینه مناسبی برای استفاده در خانه ها می باشد . تیغه آسیاب 100S از جنس فولاد می باشد . این فولاد مقاومت بالایی در برابر ضربه ، حرارت و … دارد. علاوه بر این در این دستگاه از تکنولوژی میکروسوئییچ استفاده شده . اگر بخواهیم خیلی خلاصه بگوییم میکروسوئییچ ، وقتی درب دستگاه باز است ، اجازه شروع بکار را نمی دهد و مانع پخش شدن مواد روی میز میشود .

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول کلیک کنید.

 

3-آسیاب صنعتی مدل 1-250A بست (BEST) 250 گرمی

 

آسیاب صنعتی مدل 1-250A ، یکی دیگر از محصولات بسیار قدرتمند شرکت بست می باشد. دور موتور این دستگاه 27000 دور در دقیقه می باشد . این دستگاه با توانایی آسیاب کردن انواع هسته ها و دانه های سفت با تیغه از جنس فولاد خود می تواند شما را غافلگیر کند. این دستگاه صنعتی به دلیل حجم پایین مخزن آسیاب بسیار مفید برای مصرف در خانه و مکان های کوچک می باشد . جنس بدنه این آسیاب از جنس استیل 304 (ضد زنگ) می باشد که باعث می شود نظافت دستگاه بسیار آسان تر شود . همچنین با اصول و نکات بهداشتی نیز همخوانی دارد. این دستگاه بسیار مناسب استفاده در عطاری ها ، کافی شاپ ها برای خرد کردن انواع دانه های قهوه ، کارگاه های پخت نان مخصوصا نان برنجی برای آسیاب برنج می باشد. از دیگر مواد قابل آسیاب در این دستگاه می توان به انواع ادویه جات مانند: چوب زردچوبه ، چوب زنجبیل ، زعفران ، چوب دارچین ، انواع حبوبات و همچنین انواع هسته ها مانند هسته سنجد ، هسته خرما و … اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول کلیک کنید.

 

2-آسیاب صنعتی 500 گرمی (Best) مدل 500A

 

آسیاب صنعتی 500 گرمی (Best) مدل 500A با قدرت موتور 1 اسب بخار و دور موتور 28000 دور در دقیقه می باشد. این دستگاه قادر به پودر کردن سخت ترین مواد غذایی (هسته ها) نظیر حبوبات ، ادویه جات و … می باشد. این دستگاه به صورت تمام استیل می باشد . جنس بدنه این دستگاه از استیل آلمانی (304) که مقاومت بالایی در برابر ضربه ، ساییدگی و حرارت و … دارد. این هم باید اضافه کرد که نظافت این دستگاه بسیار آسان و هیچگونه واکنش پذیری با مواد غذایی ندارد. تیغه این دستگاه از جنس فولا ضد زنگ و حالت قرار گیری آن در دستگاه به صورت بالا و پایین می باشد. دلیل این حرکت آسیاب کردن یک نواخت می باشد. این دستگاه مجهز به دو عدد میکروسوئیچ می باشد. عملکر میکروسوئیچ ها به این گونه می باشد که در صورت کامل بسته نبودن درب دستگاه اجازه شروع کار به دستگاه نمی دهد. اقلام اضافه دستگاه می توان به دو عدد تیغه اضافه ، فرچه نظافت دستگاه ، ذغال یدک اشاره کرد. این دستگاه بیشتر در عطاری ها ، کارخانه های بسته بندی ، کارگاه ها و کسب و کار های خانگی… استفاده می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول کلیک کنید.

 

1-آسیاب صنعتی مدل 2000A گهواره ای بست (‌BEST) 2000 گرمی

 

اسیاب-صنعتی-2000-گرمی-بست-best-مدل-2000A

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *