دسته‌بندی نشده, نقد و بررسی

معرفی برترین دستگاه های کره گیر بکردانه

معرفی برترین دستگاه های کره گیر بکردانه

معرفی برترین دستگاه های کره گیر بکردانه

دستگاه های کره گیر جزو تجهیزات عطاری و گزینه مناسبی برای فروشگاه های ارگانیک می باشند. از برترین برند های دستگاه های کره گیر ، کره گیر های بکر دانه است. همه ی قطعات این دستگاه ها ائم از سیلندر ها و … از استیل می باشند. نظافت این دستگاه ها بسیار آسان می باشند و با یک دستمال ساده قابل نظافت می باشند. قسمت ماردون تیغه این دستگاه ها از استیل ضد زنگ می باشد. این هم باید اضافه کرد که این دستگاه ها بهترین عملکرد را در مصرف مکرر دارند و کمترین استهلاک را در درازمدت دارند. موتور این دستگاه ها به اینورتر مجهز می باشد که در مصرف انرژی تا 70 درصد صرفه جویی می کنند. همچنین وجود اینورتر از موتور در برابر نوسانات و شوک های برق جلوگیری می کند.

دستگاه های کره گیر بکردانه، با قابلیت کره گیری از انواع مغزیجات، از جدید ترین محصولات گروه تولیدی بکردانه هستند. که برای طیف وسیعی از مشتریان خانگی و فروشگاهی طراحی و ساخته شده اند. این دستگاه ها با طراحی زیبا و ابعاد مختلف بسته به نیاز شما قابلیت استفاده در منازل، عطاری ها . فروشگاه های ارگانیک، باشگاه های بدنسازی، کافی شاپ ها و هایپر مارکت ها را دارند.

این دستگاه های کره گیر بکردانه با ظرفیت های مختلف ، قابلیت کره گیری انواع مغزیجات چون بادام زمینی، بادام درختی، فندق، پسته، گردو، کنجد، پودر نارگیل و… را دارند. کلیه قطعات سیلندر این دستگاه ها از استیل و آلومینیوم گرید غذایی تولید شده اند. ماردون، خردکن و تیغه های دستگاه ها از استیل سخت با طول عمر زیاد ساخته می شود. طراحی قطعات سیلندر به گونه ای است. که به راحتی و در کمترین زمان توسط کاربرد باز و بسته و نظافت می شود.

در ادامه به معرفی برترین کره گیر ها می پردازیم.

 

5-دستگاه کره ساز بکردانه مدل BP 30

معرفی برترین دستگاه های کره گیر بکردانه

دستگاه کره ساز بکردانه مدل BP 30 دستگاهی با ظاهر زیبا و و کارایی عالی ، این دستگاه قابلیت تولید 30 کیلوگرم کره در ساعت را دارد. این دستگاه برای تولید انواع کره نظیر کره بادام زمینی ، بادام شیرین ، پسته ، نارگیل ، گردو و کنجد می باشد. این دستگاه به صورت تمام استیل می باشد. جنس استیل این دستگاه 304 یا همان استیل معروف آلمانی می باشد. این نوع جنس بدنه به دلیل کیفیت بالا و مرغوب بودن مواد اولیه در برابر ضربه ، حرارت و ساییدگی و … بسیار مقاوم می باشد.این هم باید اضافه کرد که این استیل با مواد غذایی هیچگونه واکنش پذیری ندارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی اینجا کلیک کنید.

 

4-دستگاه کره ساز بکردانه مدل BP 30-2

دستگاه ارده سنگی بکردانه مدل BT 90 Tahini دستگاهی با ظاهری زیبا و کیفیت عالی که در هر ساعت 14 کیلوگرم  ارده درست می کند. موتور این دستگاه اینورتر می باشد که موجب صرفه جویی 70 درصدی در مصرف انرژی می شود. به دلیل استفاده از این موتور قدرتمند این دستگاه بهترین عملکرد را در استفاده مکرر دارد. این هم باید اضافه کرد که این دستگاه یک دستگاه سایلنت می باشد و نسبت به دیگر دستگاه ها سروصدای کمتری دارد. بدنه این دستگاه از استیل 304 یا همان استیل آلمانی می باشد که هیچ گونه واکنش پذیری با مواد غذایی ندارد. نظافت بدنه هم بسیار آسان می باشد و حتی با یک دستمال ساده قابل نظافت می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی اینجا کلیک کنید.

 

3-ارده سنگی بکردانه مدل BT 40 Tahini

دستگاه کره گیر سنگی بکردانه مدل BT 40 Tahini دستگاهی قدرتمند با موتور اینورتر می باشد. این دستگاه قابلیت تولید 3 کیلوگرم ارده نرم و بسیار باکیفت را به صورت ساعتی دارد. به دلیل استفاده از سنگ طبیعی در این دستگاه ارده تولیدی بسیار نرم و با دمای پایین هستند. این هم باید اضافه کرد که تولید کننده جهت راحت تر شدن نظافت دستگاه از یک دستگاه بالا بر برای سنگ های داخل دستگاه استفاده کرده است. بنابر این مصرف کننده با استفاده از بالا بر می تواند به راحتی بین سنگ ها را تمیز کند.

. جنس بدنه این دستگاه از جنس استیل 304 یا همان استیل آلمانی می باشد. این نوع جنس بدنه مقاومت بالایی در برابر ضربه ، حرارت ، ساییدگی و … دارد. این هم باید اضافه کرد که هیچگونه واکنش پذیری با مواد غذایی ندارد. موتور این دستگاه اینورتر می باشد که در مصرف انرژی تا 70 درصد صرفه جویی می کند. موتور این دستگاه بی سرصدا می باشد و شما با خیالی آسوده می توانید از این دستگاه استفاده کنید

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی اینجا کلیک کنید.

 

2-ارده سنگی بکردانه مدل BT 60 Tahini

ارده سنگی بکردانه مدل BT 60 Tahini دستگاهی با ظاهری زیبا و کیفیت عالی که در هر ساعت 7 کیلوگرم  ارده درست می کند. این دستگاه با استفاده از سنگ طبیعی از جزو بهترین گزینه های فروشگاه های کوچک و بزرگ و کارگاه های ارده گیری می باشد. ارده ای که از این دستگاه خارج می شود به دلیل استفاده از سنگ طبیعی  نرم تر و خنک تر می شود.  این هم باید اضافه کرد که این دستگاه یک دستگاه سایلنت می باشد و نسبت به دیگر دستگاه ها سروصدای کمتری دارد. بدنه این دستگاه از استیل 304 یا همان استیل آلمانی می باشد که هیچ گونه واکنش پذیری با مواد غذایی ندارد. نظافت بدنه هم بسیار آسان می باشد و حتی با یک دستمال ساده قابل نظافت می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی اینجا کلیک کنید.

 

1-ارده سنگی بکردانه مدل BT 90 Tahini

 

 

دستگاه کره گیر سنگی بکردانه مدل BT 90 Tahini دستگاهی با ظاهری زیبا و کیفیت عالی که در هر ساعت 14 کیلوگرم  ارده درست می کند. موتور این دستگاه اینورتر می باشد که موجب صرفه جویی 70 درصدی در مصرف انرژی می شود. به دلیل استفاده از این موتور قدرتمند این دستگاه بهترین عملکرد را در استفاده مکرر دارد. این هم باید اضافه کرد که این دستگاه یک دستگاه سایلنت می باشد و نسبت به دیگر دستگاه ها سروصدای کمتری دارد. بدنه این دستگاه از استیل 304 یا همان استیل آلمانی می باشد که هیچ گونه واکنش پذیری با مواد غذایی ندارد. نظافت بدنه هم بسیار آسان می باشد. شرکت تولید کننده این دستگاه بکردانه می باشد. بکردانه از بزرگترین تولید کنندگان انواع دستگاه های روغن گیر ، ارده گیر ، کره ساز ، دستگاه آسیاب ادویه ، میوه خشک کند می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این محصول روی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *