درباره ما

فروشگاه محصولات و لوازم صنعتی قاهره منبعی با سابقه و تجربه ی طولانی مدت در زمینه فروش لوازم صنعتی می باشد. همچنین با توجه به سابقه طولانی و تجربه ی کافی ما می توانیم منبع قابل اعتماد و به صرفه برای شما عزیزان باشیم. کیفیت همیشه مهمترین بخش مورد توجه فروشگاه ما بوده و خواهد بود. از مهم ترین ویژگی های فروشگاه قاهره می توان به قیمت مناسب نسبت به بازار و کیفیت قابل رقابت با محصولات به نسبت گران قیمت اشاره کرد. همچنین وجود پشتیبانان مطلع، تخفیف های ویژه بسیار به صرفه و … از دیگر ویژگی های تیم و فروشگاه ما می باشند.

تیم قاهره سعی دارد تا در کنار فعالیت های مختص فروش با قرار دادن مطالب ویژه و پرداختن به سلامت تغذیه و طب گیاهی ( مجله سلامتی قاهره ) جامعه را به سمت سلامتی و نشاط همراهی کند. امید داریم با لطف پروردگار و همچنین اعتماد شما بتوانیم تاثیر بسزایی در گسترش و استفاده از محصولات صنعتی با کیفیت و در شان مشتریان عزیزمان داشته باشیم.

درباره ما

همیشه اعتقادمان بر این بوده که با عملکردمان خیلی بهتر می توانیم خودمان را توضیح دهیم. به همین خاطر تمرکزمان همیشه احترام به شما عزیزان و بهبود عملکردمان نسب به گذشته بوده و خواهد بود.